Кошик
1507 відгуків
Интернет магазин сувениров Старик Хоттабыч
+380985751832

Повернення та обмін товару

Закон України «Про захист прав споживачів» (ст. 8), свідчить, що, якщо Ви отримали товар, який, як виявилося, не відповідає заявленим якісним характеристикам, Ви маєте повне право його повернути або замінити протягом двох тижнів з того моменту, коли товар був придбаний Вами.

Заміна товару

Заяву споживача має бути повністю задоволено відразу ж після його отримання (за умови наявності товару). Якщо ж, ідентичний товар відсутня, то протягом двох найближчих місяців, претензія покупця повинна бути повністю задоволена.

У разі, якщо постачальник не має в своєму розпорядженні ресурсами, необхідними для вирішення вищезазначених вимог, він зобов'язаний надати споживачеві альтернативний товар (можливо, іншої моделі або марки) належної якості. При цьому, повинна бути врахована різниця у вартості цих двох товарів, з подальшим поверненням суми або перерахунком вартості.

При заміні товару поганої якості, на такий же належної якості, зміна його вартості – не враховується.

Якщо ж, заміною служить товар іншої марки або моделі, то в разі падіння його ціни – перерахунок вартості буде відбуватися грунтуючись на ціні товару з дефектами під час купівлі; а в разі збільшення ціни – виходячи з вартості на час обміну.

Повернення грошей споживачеві

У разі отримання такої вимоги, постачальник зобов'язується його задовольнити в цей же день. Якщо ж такої можливості немає, то не пізніше, ніж протягом одного тижня. У випадку зниження вартості даного товару, розрахунок відбувається грунтуючись на ціні товару в момент його придбання; а в разі збільшення – грунтуючись на ціні в момент пред'явлення вимоги.

Для того, щоб заява споживача було прийняте в роботу, він повинен надати:

·         декларацію автоперевізника, в якій обов'язково має фігурувати дата отримання замовлення;

·         упаковку, на якій обов'язково має бути штрих-код перевізника;

·         товарну накладну на даний товар.

Правила заміни або повернення товару

Заміна товару не здійснюється, у разі:

·         відсутність товарної накладної на даний товар (даний документ підтверджує здійснення його покупки);

·         під час аналізу стану товару, було виявлено факт втручання третіх осіб (спроба ремонту, розтин);

·         товар, в якого відсутні вагомі недоліки, вже використовувався;

·         з дня придбання товару, у якого відсутні вагомі недоліки, пройшло більше двох тижнів.

Ваше заява повинна містити:

·         ПІБ покупця;

·         номер замовлення;

·         дата отримання замовлення;

·         суть претензії.

Виклавши все вищеперелічене, надішліть лист на адресу:

Після отримання нами Вашої заяви, нашим співробітником, буде сформована нова посилка з товаром-замінником. Вона буде спрямована на Вашу адресу, відразу ж після того, як ми отримаємо від Вас бракований товар. Всі витрати, пов'язані з доставкою товару, будуть покладені на нас.

У будь-якій спірній ситуації, ми будемо щиро прагнути до якнайшвидшого вирішення проблеми!