Кошик
3230 відгуків
+380 (99) 385-48-25
Интернет магазин сувениров Старик Хоттабыч
Кошик

Товари для торгівлі

в виде галереив виде списка

Покупці рідко замислюються про те, як створюються красиві вітрини. Дуже важливо розкласти товар так, щоб клієнтам було зручно вивчати і приміряти вироби. Для привабливою вітрини необхідно безліч речей – від шаф з полицями різної висоти до паперових етикеток і цінників.

Правильний вибір – запорука успіху вашого бізнесу

Товари для торгівлі бажано купувати оптом. Особливо це стосується дрібних одноразових пакетів та бирок. Товари в єдиному екземплярі (шафи, манекени) потрібно вибирати дуже ретельно. Вони прослужать багато років. Бажано купувати полиці з хорошого пластика, металу. Зверніть увагу на якість фарбування. Якщо воно викликає сумніву, вимагайте у постачальника тривалої гарантії.

Сучасна торгівля націлена на покупця. В умовах жорсткої конкуренції, коли кожен п'ятий бізнес закривається в перший рік роботи, за покупців необхідно боротися кожен день. Важливо все. Місце розташування магазину, його зовнішній вигляд, красиве оформлення вітрин, хороша робота продавців-консультантів. І, звичайно ж, якісний товар. Деякі власники, приділяючи пильну увагу своєму товару, забувають про зовнішньому вигляді етикеток і цінників. Часто вони виглядають непрезентабельно. Бирки пошарпані по краях, чорнило вицвіло, нитки потемніли. Таку ситуацію допускати не можна.

Бирки для біжутерії втрачають гарний зовнішній вигляд швидко. Знаючи про це, необхідно заздалегідь подбати про надійного постачальника. В хорошому інтернет-магазині завжди є достатня кількість нових паперових етикеток. Бажано мати в торговій точці хоча б невеликий запас. Приміряючи виріб, покупець може випадково порвати бирку, і її потрібно буде терміново замінити. Вибираючи постачальника, зверніть увагу на міцність і якість матеріалів, з яких виготовлена бирка. Папір повинна бути щільною, без дрібних дефектів, нитки – ідеально білими, без ворсинок. Акуратно викладений на прилавку товар з чистими бирками викличе у відвідувачів магазину позитивні емоції, які неодмінно вплинуть на покупку. Вибираючи бирки, зверніть увагу на їх особливості.

1.    Картонні цінники на нитці. Вони зручні для дорогих ювелірних виробів вузького призначення. Такі прикраси приміряють рідко, тому бирки не втрачають акуратність.
2.    Цінники на резинці. Їх застосовують для товарів широкого вжитку, які часто купують. Бирки на резинці легко знімати, вони майже не забруднюються.
3.    Цінники для кілець. Добре тримаються завдяки клейкій основі. Застосовуються виключно для даного виду прикрас.

У торгівлі не буває дрібниць

Цінники для прикрас безпосередньо пов'язані з кількістю продажів. На бирках повинна бути написана не тільки ціна, але і інші важливі характеристики товару. Наприклад, можна вказати матеріал. Якщо товар, що недавно з'явився на ринку і ще невідомий користувачеві, слід написати на бирці його призначення. Ціна повинна бути виписана чітко і грубо, бажано – гарним почерком.

Качественные бирки важны не только для клиента, но и для продавца-консультанта. Сотрудник на рабочем месте должен чувствовать себя комфортно. Тогда его хорошее настроение повлияет и на покупателя. Позитивный продавец поможет клиентам сделать выбор, а его искренняя улыбка привлечет в магазин случайных прохожих. Если же консультант будет постоянно переклеивать некачественные бирки, он не сможет помочь клиентам. И о довольных покупателях можно забыть.

В торговой точке необходимо правильно расположить подставки для бижутерии. Каждый человек хотя бы раз в жизни видел прилавок, на котором царит беспорядок. Куча мелких товаров, лежащих друг на друге, способна отпугнуть даже самого лояльного покупателя. Поэтому для успешной торговли нужно приобрести качественные подставки для товара. На вертикальных подставках удобно размещать мелкие украшения (серьги, кольца, кулоны), а также более крупные – заколки для волос, бусы, браслеты.

Для правильного восприятия товаров покупателем, нужно разместить их на небольшом расстоянии друг от друга. В бижутерии главное – дизайн. Оригинальное изделие необходимо внимательно рассмотреть, останавливая взгляд на каждой детали. Потом подумать, сочетается ли украшение с любимым платьем и новыми туфлями. И только после этого дама принимает решение о покупке. Все это занимает время. Именно поэтому возле красиво оформленных витрин всегда толпятся покупательницы. Владельцу магазина нужно расположить товары так, чтобы прекрасным дамам было удобно их рассматривать. І щоб нічого не завадило відчути себе красунею.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner