Кошик
3580 відгуків
+380 (99) 385-48-25
Интернет магазин сувениров Старик Хоттабыч
Кошик

Копірайтинг, написання текстів для сайтів

50 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 150 грн

  • Послуга
Копірайтинг, написання текстів для сайтів
Копірайтинг, написання текстів для сайтівПослуга
50 ₴
+380 (99) 385-48-25
+380 (99) 385-48-25

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Навіщо потрібен копірайтинг сайту

Коротка відповідь — щоб заробляти гроші. Перейдемо до детального пояснення.

Потреба технічного плану

Щодня з'являються сотні сайтів, і ваш ресурс — не виняток. Незалежно від рівня професіоналізму дизайнера, потрібен гарний контент. Це тексти, які потенційно корисні для читачів. Тоді як фахівці фірми можуть бути впевнені, що алгоритм їхньої роботи гранично зрозумілий, клієнт може вважати інакше.
У цьому контексті є відразу 2 вигоди:
1.    Висока унікальність контенту, у сукупності з цікавим вмістом, просуває портал вгору в ієрархії пошукових систем.
2.    Прораховуючи корисну інформацію, відвідувач швидко перетворюється на зацікавленого покупця.
Чому не можна текст копіювати?
Тому що згідно з законодавством, такі дії називаються «плагіат», і за них слідує відповідне покарання. Сайт потрапить у «чорний список» пошуковиків.

Чому не можна написати текст самому?

Тому що навіть якщо ви знаєте абсолютно все про обрану сферу діяльності — навряд чи вам відомі секрети роботи копірайтера. Знання дали змогу кіптам стати експертами. Заявляючи копірайтинг для сайту, ви гарантуєте ресурсу стабільний ріст фінансових показників.
З іншого боку, написати гарну експертну статтю самостійно можна, але вона може залишитися непоміченою пошуковиками, оскільки не буде потрібної структури тексту, а тому для пошуковиків ваша серія не буде уявляти цікавість.

Якому буває копірайтинг?

Він підділений на рерайтинг (переказ іншими словами  Хтось написаний); складний рерайтинг (перероблення тексту зі збереженням суті); райтинг (глубінне перероблення вихіднихників, коли кінцевий текст кардинально відрізняється від початкового). Також є безпосередній копірайтинг (написання текстів «з голови», за наявності великого життєвого досвіду), і сео-копірайтинг (доповнюється ключовими словами, що сприяють просуванню сайту та росту продажів).

Кінцева мета копірайтингу

Безперечно, це збільшення продажів. Копірайтери виконують функції не тільки журналістів, а й маркетологів (вистежують ринок і роботу конкурентів), а також психологів (визначають психологічні «ниточки», які можна потягнути, щоб клієнт зробив покупку). Текст — лише кінцевий результат глобальних досліджень.

Інформація для замовлення
  • Ціна: 50 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner